IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

vrijdag, november 28, 2003

Net als een muis, verslaafd gemaakt.

Pavlof, was een onderzoeker (ofzo) die uitvond dat we associeren. Dat je dorst krijgt als je in de kroeg komt enzo. Dat je gaat blaffen omdat je weet dat het belletje betekend dat je eten er aan komt.
Ik heb geen zin het precies uit te zoeken. Doe zelf maar, als ik het niet goed had moet je niet zeuren in ieder geval.
Maar als je rookt en je doet dat altijd in een bepaalde omgeving dan heb je er moeite mee om daar niet te roken. Als je op vakantie bent zou het veel makkelijker kunnen. Omdat je dan die associatie dus niet hebt. Stoppen met roken in een andere omgeving, hmmm, te laat. Ik ben al gestopt.

Ik ben een beetje inspiratieloos vandaag.
Even kijken wat bert er van zegt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage