IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 26, 2003

ok, niet zeuren Mike , ones again y' all

De strekking van het verhaal was dat het, roken bedoel ik, een verslaving is die tijd kost.

Dat ik vanmorgen op de creche niet bij betreden, elke bak koffie en elke maaltijd 5 minuten of meer buiten stond. Te roken. Dat scheelt dus wel een uur per dag. En tijd is geld, behalve dat stoppen ook al geld uitspaart. Als het goed is is het dus bijna voorbij met de geld problemen. Komen de klussen als warme broodjes op mij af, en zullen de schreeuwende schuldeisers nog slechts met speciale aparatuur maar niet met het blote oor te horen zijn. Mijn hermelijnenmantel zal glansen, evenals als mijn schatkamer.

Helaas ben ik een aap van sterrenbeeld, in de chinese astrologie. En ook nog een tweeling de in meer gangbare. Beide tekens hebben een ding met geld. Maken wil soms wel maar vasthouden of investeren.... Tja, daar moet je een bepaalde bedachtzaamheid voor hebben die ik helaas niet schijn te bezitten.

Wel ga ik mijn Deejay cariere weer een beetje oppoetsen.
Ik heb redelijk wat gedraait en ook een aantal vaste avonden gehad.
Mijn voorkeur ging alleen na verloop van tijd totaal niet meer uit naar het nachtleven.
Ik was een beetje overgedoseert. Van donderdag tot zondagochtend was ik aan het draaien. Dinsdag en woensdag stond ik s'nachts achter de bar, om in het ritme te blijven.
Zowel als DJ en als barman rookte ik me te barsten. Ik mis wel een leuke avond in de week ofzo. Lekker met muziek bezig en nog wat verdienen ook... YES!
Ik heb wel een paar ideetjes. Ook mijn setje staat alweer opgesteld. 2 draaitafeltjes, en morgen ga ik een mengtafeltje ophalen wat ik via marktplaats punt en L heb gekocht.
Ik kan van het uitgespaarde geld lekker plaatjes kopen, en dan weer aan de gang.

Met vriend F te A ga ik iets doen,
en waarschijnlijkk ook met oud en nieuw ergens plaatjes draaien.
Het houd me bezig. Das beter dan kniezen bij de sigarenboer op de stoep.

Typ je vanavond nog wel even..

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage