IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

vrijdag, november 21, 2003

online denkwerk

Nuttig aan internet zijn verschillende dingen.
Laat ik bijvoorbeeld noemen, dit weblogje.
Wat ik te melden heb behoeft geen investering, of is dat uberhäubt waard.
Ik zou het derhalve in andere tijden niet in de brievenbus gebracht hebben,
uitgeprint en gekopieert.
Na een grondige huis aan huis selectie natuurlijk.


Goedenmiddag, rookt u?
Hebt u gerookt, of bent u toevallig ook aan het stoppen?
Ik wilde u dit graag geven. Nee nee het is niet de strijdkreet.
Het is een dagboekachtig schrijven over hoe ik het ervaar om te stoppen met roken.
En dat kom ik elke dag bij u brengen....
eh ja juist..

Nog iets heel handig zijn de goede contactuele eigenschappen van het internet.
Dit was net, op het net.

Ik: hi
J.te Z.: heeee liefje!!
Ik: liefde
J.te Z.: hi
J.te Z.: zullen we??
Ik: ok
Ik: schaak
J.te Z.: i know
Ik: wel een mooie opstelling
J.te Z.: ja ja
J.te Z.: wat heb je gedaan?
Ik: mijn toren pion naar voren
Ik: shit
J.te Z.: ja dommie
Ik: wat een stomme aktie
J.te Z.: ja joh
Ik: hahahaha
Ik: schaakbabe
J.te Z.: ja he
Ik: ik baal dat ik jou schaken heb uitgelegd
J.te Z.: hahahahahaa
J.te Z.: hihi
Ik: liefje
Ik: hahahaha
J.te Z.: hahahahahahahaaa
Ik: gefeliciteert liefje
J.te Z.: dank je wel!!

het "andere" geslacht slacht me af en lacht wat af.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage