IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 19, 2003

Ongelovelijk zeg..

Two weeks, 9 hours, 36 minutes and 35 seconds.
720 cigarettes not smoked, saving € 115,20
Ja, maar ik bedoel ook..
Dat ik die NORMAAL wel gerookt zou hebben die 720 cigarettes.
Wat nou normaal, het is verschrikkelijk. En dat in 2 weken?
En dat elke willekeurige 2 weken in het verleden?
Als ik niet al gestopt was zou ik onmiddelijk beginnen ( met stoppen dus he)
720 cigarettes, pfffffffffff.

En, 115 euries sparen per 2 weken dat is ook wel aardig, dat is me nog nooit gelukt.

Ik kreeg gisteren nog een smsje van mijn neef, je weet wel waar ik het aan het begin over had.
Die niet roker, mijn lievelingsneef.
Er stond alleen in; Roken?
Ik terug; Ik niet meer. Hij weer; Geil hoor neef.
Het houdt hem als niet roker toch blijkbaar wel bezig dat zijn rokende neef gestopt is.
Cool! Thanx neef.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage