IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 19, 2003

Kevin kostner

Heeft ook een probleem met..
Zie je, je bent niet alleen, hihi.

Het is zo moeilijk omdat we niet moeten vergeten dat we ineens een heleboel gaatjes moeten vullen.
Tijdstechnisch, qua gevoel en puur practisch ook.
Hoe sluit je bv een goed telefoontje af? Of wat doe je bij de koffie?
Na het eten, tijdens de borrel, in de auto.
En nog honderden andere momenten.
Met een sigaretje? NEE met bv, een gedachte, zoiets mag best wel ff zijn....
NORMAAL zou ik nu een peukie roken.
Maar NU niet. Een op een geven moment,
wanneer laat ik jullie nog weten, is DAT normaal.

Een rokerige atmospheer is overgewaardeert als "gezellig"
En mijn minder rokerige stemming is zelfs al weer bijna "gezellig"

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage