IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

donderdag, november 13, 2003

slapeloosheid, trek-momenten, trek-perioden, trek-constantheid.

Als ik niet kan slapen van het niet roken,
hoe ging dat dan eerder?

Bij veel van dit soort mijmeringen kom ik in de krochten van mijn geheugen een steunend roggelend mannetje tegen, die me herinnerd aan het feit dat ik vaak, soms ook al lang ontkleed en in slaapkleding, gepoetst en gewassen nog even een sigaretje stond te paffen in het pikdonker. En dan terwijl ik naar boven liep controleerde of ik wel vuur boven had, voor morgen ochtend of vannacht, mocht ik wakker worden. Dan natuurlijk wel van de gelegeheid gebruik gemaakt om te paffen he, dat scheelde weer....

Dat is voorbij, maar mijn rust ook.
Ik kan niet zo goed slapen meer, erg vervelend.

Nu meteen, riep ik een week geleden, nu stop ik, zo maar ineens.
Ik heb me er 23 jaar op voor bereid.
Nu is de tijd!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage