IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

vrijdag, november 07, 2003

De voordelen tot dusver op een rijtje

Ze beweerde, mijn lieve nog rokende J. te Z dat mijn huid er al veel beter uitzag, dus hee, mijn geluk kan niet op.
Ook is haar lieve puber-dochter trots op mij, nog 1 reden op zich.
Het scheelt nu al iets van 32 Euro.
En dan nog de adem die ik krijg, je weet wel, die waar ik recht op heb als niet roker, is zo fris.
Ik ben niet slecht gehumeurt, alhoewel ik, als ik me irriteer aan iets echt moet uitkijken dat ik niet over reageer.
Of ik al lekkerder ruik weet ik nog niet.
Ik zweet wel meer, en krachtig.
Mijn lichaam ontgiftigd zichzelf grondig blijkbaar. Ook mijn stoelgang is anders. Maar hierover later heel misschien meer.
Voor mensen met een fasinatie voor stoelgangen en poep kan ik dit hier tippen.


Stoppen met roken is goed tegen de verveling.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage