IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 05, 2003

niet rook aktiviteiten

Vanmiddag ga ik met mijn zoon van 4 naar voetbal.
Ook daar op de trainingen viel ik op door mijn rookgedrag.
Zowiezo door het roken op zich, maar het betreft kunstgras en dat verhoudt zich niet zo met peuken. Dus meestal een alternatieve plek gezocht waar ik dan in mijn eentje rookte.
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb...hihi.

Trouwens ik stond de laatste tijd op een hoop plekken waar je niet meer mag alleen buiten te roken, dat is een feit.

Laatst nog meegemaakt dat ik nog snel even een peukje rookte op het perron, tesamen met een conducteur, deze rookte ook.
Ik zei, lekker wel he, zo'n totale niet rook trein.
Waarop hij lache en vertelde dat hij verdomde de bonnen-boekjes te dragen die men van de NS had gekregen, ten einde de koppige roker/rookster te kunnen bekeuren. "Ik doe dat niet he" , verklaarde hij, "ze bekijken het maar ".
Ik ( toen nog stevig rokende) zei: Snap ik, je bent een held.
Hij lachte en zei: kom straks maar in de cockpit zitten, 't is er niet zo gezellig maar je kan er tenminste ROKEN. We kletsten de hele weg en rookte lekker de een na de andere sigaret.
Echt gebeurt he, tussen Zwolle en Utrecht.

Zo nu ff eh eh.. oh nee ik rook niet meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage