IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 05, 2003

Ik kon er ff niet van slapen...... dag 1 is nog niet ten einde

Ik kon er ff niet van slapen......

2.5 pakje per dag van mijn favoriete merk koste me 8 euro per dag.
Dat is 2920 euro per jaar ( FF IN GULDENS ? fl. 6434.83)

De rest van de berekening is een beetje moeilijk want ik kan het wel X het aantal jaren dat ik rook doen,
maar de prijzen van sigaretten zijn in de jaren natuurlijk niet het zelfde gebleven.

Maar als ik gewoon klakkeloos x 23 jaar doe krijg je 67160.00 Euro,
ofwel ik heb ongeveer zevenenzestigduizend euro opgerookt in 23 jaar.

Toegegeven, je koopt er geen huis voor, maar wel 167900 pakjes sigaretten dus.
Raar he, dat ik altijd geld te kort kom.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage