IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 05, 2003

DAG 2, het zit eh eh mee.

Vrienden zijn er om tegen aan te zeuren als je het moeilijk hebt.
In mijn geval ook. Alhoewel ik liever gewoon mijn mond zou houden tegen ze, zo dat ze op een gegeven moment wel zouden zeggen:"hee man, rook jij niet meer ofzo?" maar mijn vriend F te A ( goed voor een jaarlijkse stop poging ) kwam net online en begon over zijn katertje. Ik Dacht nog ik zeg nix, maar heb hem toch wel dit weblog gestuurd. "IK VIND HET GOED" zei die.
"Ik ga je misschien wel joinen".
En zie daar, de steun voelende die ik nodig heb loop ik neuriend door mijn huis.

Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel dat ik iets mis.
Meteen natuurlijk wist ik ook wat, want er bleek geen asbak naast mijn bed te staan.
De de oplossing lag voor de hand....snel aankleden en naar de supermarkt voor Gauloises.
Maar ik heb het weerstaan en ben mijn 2e dag begonnen.

Dit is eigenlijk mijn eerste geheel rookvrije dag,
ik heb gisteren nog een pakje gerookt voor dat ik tot dit besluit kwam.


Ik voel me raar.
Niet herboren ofzo.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage