IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 05, 2003

Dag 2 bijna ten einde, net als mijn weerstand.

"Ach joh, dat stelt niks voor.
Ik stop wel 10 x per jaar met roken"


Gebelt met mijn meisje, mijn vader, mijn vriend Paul.
Mijn vriendin, ze rookt ook, is echt een vreselijke goede motivator.
Een dankbare taak lijkt het stoppen, als ik haar enthousiasme hoor.
Mijn vader vindt het ook geweldig, hij is zelf ook op mijn leeftijd gestopt.
mijn vriend Paul heeft de tips, een stuk of wat.
Niet méér gaan drinken. Geen trekjes van andere nemen. En sporten.
Hij kan het weten, hij is 6.5 jaar geleden gestopt en tegenwoordig weer regelmatig in de problemen met roken. Als ie stress heeft enzo..

Nou ja, ik heb trouwens best een leuke avond.
Zou dat roken normaal heel veel tijd innemen ofzo?




0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage