IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

donderdag, november 06, 2003

Rookvrij de nacht in...

Een oncomfortabel gevoel maakt zich van mij meester.
Ik zal me toch niet voortaan zo blijven voelen he?
Watertrappelen in ondoorzichtig water is het.
Wanneer komt dat triomphantelijke nou?
De redenen zijn gelukkig hier na te lezen maar ik weet ze nu ff niet meer uit mijn hoofd.
Als ik nu één sigaret zou roken zou ik me even helemaal gelukkig voelen denk ik letterlijk.

Lache he wat dat met je doet, onthouding van één enkel stofje.

Ik doe het niet hoor, echt niet.
Ik wil trots zijn, op mijn prestatie.
Ik ga maar slapen.
Morgen is er weer een dag.
Zucht..

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage