IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 19, 2003

Vroeg en monter uit de veren..

Ik heb toch zo'n ongelofelijke trek in een bakje koffie.
En ik hoef er geen sigaret meer bij. Althans, ik heb er wel zin in maar ik kan het laten.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, en als ik het kan kan jij het ook. Dat heb ik net nog gestuurd naar een lezer van deze site die me complimenten gaf. Hij voelde zicht gesterkt en is al 7 dagen gestopt. Man H. das echt een prestatie hoor. Dat eerste weekje is een vak appart. Hou vol! Laten we elkaar helpen!

Ik ben ben vandaag 2 weken gestopt, eigelijk gisteren al om 23:00 uur.
Maar toen was ik geloof ik al onder zeil.
Dus voor al die mensen met slaapproblemen, ik heb ze geloof ik bijna niet meer.

Ik hoop dat ik zo vrolijk blijf.
FF koffie zetten, typ je later.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage