IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

maandag, november 17, 2003

Maandag

ik heb wel eens beter geslapen
ik ben wel een beter gemutst geweest
ik ben wel een productiever geweest
ik ben wel eens gelukkiger geweest

maar ik ken het allemaal wel

die wereld slaap
dat niet kapot te krijgen humeur
dat gevoel van op je spoor zitten
dat absolute geluk

De ontbrekende inspiratie heeft de overhand.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage