IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

donderdag, november 20, 2003

Dat het ook wel, wel moeite kost ..

Ik ben echt heus niet van steen.
Ik heb echt af en toe zo'n zin in een peukie.
Maar omdat je zo makkelijk "om" bent als mens, zo snel van je stuk of op de kast.
omdat je zo snel denkt "ach wat zal mij het bommen", ga je steeds weer voor the bijl.
Oh no not I.

Je kan ook denken, ik wil naar het strand vandaag.
Niet haalbaar?
Juist en dat zelfde principe moet je ook op je wens om te roken toepassen.
Niet haalbaar, dikke vette punt.

Wees een trots mens, net als ik (ahum, het neemt nu wel angstige vormen aan)
En stop voor het te laat is.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage