IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 26, 2003

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahneehè!?

VRESELIJK
Ik heb net een uur zitten typen, verhalend als een minstreel in vroegere tijden. Als een freestyle rapper razendsnel, en spitsvondig. Met de trefzekerheid van Hans teeuwen en het orginaliteit van Sponge BOB. Prachtige uitspraken en vindigen waar jullie ongetwijfeld enorm veel steun zo niet vermaak aan gehad zouden hebben. Mijn mooiste uitspraak is waarschijnlijk nog niet gedaan, daar hebben jullie dan geluk mee, maar ik was in de buurt. De beste intenties zullen blijven maar woordelijk herhalen gaat niet lukken. Ik was nog juist een linkje naar een wetenschapelijke pagina als bewijs aan het invoeren....SLAAT MIJN PC @#$% VAST.

Ik probeer het later vandaag nog wel een X, Pffffffffffffff.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage