IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

vrijdag, november 28, 2003

Page views na 5en.

Page views today: 84
This hour: 19
This week: 1050
This month: 2165

Het lijkt wel een hype, die pagina van mij. Dagelijks na 5 uur loopt het storm.
Iedereen van zijn werk thuis en ik live mijn ellende optikken.
De aantallen zijn verdubbeld per week.
Dus als het zo door gaat zijn jullie met 4000 man in de maand.

Als ik nou eens een handtekeningen aktie begin voor het een of ander,
nou ja een electronische ofzo, zetten jullie dan allemaal krabbel?

Ik rook niet omdat ik me dat voorgenomen heb.
Nu lijkt dat de manier te zijn.
Maar hoe kom je tot het besluit.

Baal je er van?
Stoppen is gewoon niet meer doen. Nu ik erover nadenk is eigenlijk je veters leren strikken nog moeilijker.
Watch me go!!! Voor het voortbestaan van dit blogje zou het beter zijn als ik af en toe flink op mijn muil ga.
Maar het gaat gewoon goed genoeg, en ik wil helemaal niet op mijn bek gaan. En dan weer roken tot ik genoeg ballen verzameld heb om weer tot dat besluit te komen. Nou ja, weet je, dat doen er al zo veel. Ga gerust je gang hoor.

Volgens mij is in 1 x de makkelijkste manier.
En ik heb mijn portie al gehad.
Ik ga ff met zoonlief tv kijken.

Ik typ je nog he.
later!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage