IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

donderdag, november 27, 2003

De vader, de zoon en de geinige geest.

Ik kreeg vandaag van zoonlief 2 complimenten.
Ik stink niet meer uit mijn mond als ik wakker word en het huis is niet meer zo stoffig.
'Alletwee door het niet roken, dus', zei ik tegen hem.
Goed van je, pa!
Hij is ook blij dat er weer een DJ-setje in huis is.
Das pas cool.

Moeilijker dan weerstand bieden tegen de trek is beseffen dat je er constant mee bezig bent. Het zal heus wel afnemen. Anders kan je ex-rokers meteen weggooien, deffect, verkeerd geprogrammeert. Nee, er zal een dag komen dat ik er niet aan denk. En dan twee, of een weekendje. En dan ineens een week. Toch? Of word Ik zo oud niet. Ik hoop van wel.

Ik mis mijn lieve J.
Zaterdag komt ze naar me toe, met dochter C.
Leuk hoor, ik verheug me al. Dan gaan we zaterdag avond naar een verjaardagje.
lekker niet roken.

Zo, nu ff op het forum kijken.
Typ je later.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage