IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

vrijdag, november 28, 2003

Elke dag nieuws over de waanzin van de anti-roken gekte... De blinde woede... Het geld... De belangen....

De blinde woede... Het geld... De belangen.... De verwevenheid van overheid en farmaceutische industrie... dit komt van een roken informatie site. Nou ja joh, ik had hem laatst al gelinkt, ik was er net nog ff, maar dit gaat ver hoor. Dat mensen niet of juist wel willen roken weet ik. En dat de roker zijn rechten verdedigt tegenover de nietroker ook.

Dat de geachte site dom over komt omdat hij op zoek gaat naar omver te kegelen stellingen en fouten in cijvers. En dat allemaal als bewijs dat roken moet mogen, of dat de berichten over de gevaren van roken overdreven worden.
Ja joh, wat je wil. Ik ben ook 23 jaar lang opgekomen voor de rechten van de roker. Nu graag wat meer respect voor de niet roker. Het verschil tussen een roker en een niet roker is vooral. De niet roker kiest iets. De roker kiest niets te kiezen. Of kiest dus niet. Omdat dat lijkt op een bewuste keuze moeten we deze respecteren, maar het is eigenlijk een onvermogen. En.... niet mijn probleem meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage