IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

maandag, februari 27, 2006

Ik stop vandaag met roken

Geen gevoel van "hoera het is feest", maar wat was er dan? Ik werd wakker met een rare sensatie. Er was iets. Ik zou vandaag stoppen met roken. oh ja, gisteren dus gerookt om het hardst met jeanine. We hebben zeker 3 pakjes met zijn tweeën gerookt. En nu dus al de eerste afkickverschijnselen. Lichtgeraakt en kortademig schenk ik nog een koffie in. Normaal zou ik al 5 peuken op hebben nu. De eerste dag. Ik heb silquit al ingesteld op 3 pakjes per dag besparing. Dat is nu al: 17 hours, 14 minutes and 1 second. 43 cigarettes not smoked, saving € 8,62. En dat loopt op joh. Ik hou je op de hoogte natuurlijk. ( Je kan HIER een stukje software downloaden wat voor je bijhoudt hoeveel sigaretten je niet gerookt hebt en
hoeveel geld je wel bespaart hebt, en natuurlijk hoe lang je niet meer rookt.)Van een bevriende huisarts hebben we deze stoppen met roken presentatie gekregen. Doe er je voordeel mee.
ik ben bang voor de eerste tijd. ik was zo ontzettend chaggereinig vorige keer. maar we gaan er wat aan doen. lekker tennissen was het idee. Dat doet mijn neef vol overgave en ook mijn vader en zijn vrouw. We'll give it a shot. ook daarvan later verslag. Ik ga mijn hoofd even op iets anders zetten, werk, toekomst, gezondheid, humeur, beheersing... aaaaaaaaaaaaah help!!!
Lees me later!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage