IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

dinsdag, oktober 05, 2004

Ik stop vandaag met roken

Dat zei ik 4 november...
Ik ben wel in een aantal peuken getrapt al weer de laatste weken. Het kriebelde zo... HELP!!! na bijna 1 jAAR NIET ROKEN.
Nieuwe baan, iedereen rookt.
Dus elk uur peuk pauze zonder mij. Ik begon met ; mag ik een trekje?
Ik heb nu iets van 5 peuken in 1 maand gerookt.
Mijn vriendin heeft er ook last van, die is ook gestopt, eind januari.
Nu kriebelde het bij haar ook. We gaan op vakantie naar kreta over een paar dagen.
Ik ben bang dat ik op vakantie de mist in ga.
rampzalig genoeg rookt puberdochter C van mijn lieve J te z nu ook.
Lucky strike, af en toe. Met al haar vriendinnen.
Martijn is ook de mist in en rookt weer als vanouds.
IK WIL NIET
IK WIL NIET
IK WIL NIET




0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage