IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, november 03, 2004

IK STOP WEER MET ROKEN

Vreselijke tijden. Op vakantie inderdaad begonnen met een pakje kopen, voor na het eten. Lekker op een terras op het strand van mooi kreta.
In 1 avond op. ( samen met mijn lieve J, die is ook weer de lul).
Nu heb ik al meerdere malen Gauloises gekocht en ben er weer vet aan. Ik zou graag weer stoppen. Maar ik kan het even niet opbrengen. Dit is gewoon na bijna 1 jaar uiteindelijk een mislukte poging gebleken. Godsamme, ik heb wel bijna een jaar niet gerookt. Nu hoop ik op een impuls. Een stem die zegt,' mooi man. Je kan het. Maar ik hoor even nix. Iemand?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage