IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

zaterdag, februari 25, 2006

Morgen is het zo ver

We gaan morgen voor het laatst lekker roken.
en vandaag natuurlijk ook. Ik ben vanaf 8 uur op en heb al een half pakje op gerookt. Ik stop er dus lekker mee, en jeanine ook. WE zijn wel bang.. nog even de motivaties van vroeger herlezen.
Ik ga er ook weer leuker van schrijven.

uit de oude doos.

Vanmiddag lekker bij de kids geweest, dan wil je toch niet roken...
Dus dat is nog een remedy, zo veel mogelijk kinderen om je heen verzamelen.
Mijn zoon gaat vergeten dat ik ooit gerookt heb, zo waar hij hier vliegt als een vogel.
Mijn Utrechtse held.

IK kan me voorstellen dat mensen dit gedoe allemaal lezen en denken,
gelukkig ben ik nog blij met mijn rookgewoonte, ik kan lekker roken,
zonder dat er problemen van komen.
Dan zeg ik; (nog) NIET STOPPEN.
Als je het probeert wordt je nooit meer zo'n tevreden roker hoor.

Mocht je dit lezen en denken, damn, dat wil ik ook wel, misschien bv 1 jan 2004 ofzo.
Dan zeg ik. NU STOPPEN. Alles wat je nodig hebt is de motivatie het TE WILLEN,
niet eens te kunnen. Dat is iets wat je gaandeweg het proces leert. No kidding.

Ik wist vorige week nog niet hoe ik een uur verder moest denken.
Nu verheug ik me al op de volgende obstakel.
Nou ja, dat klinkt een beetje TJAKKAA, zo bedoel ik het niet.
Maar mijn lichamelijke verschijnselen van afkick zijn duidelijk over.
SO, whats next?

Alle valkuilen die je kan traceren, opslaan en om lachen.
Als je er in stapt, het beseft en wil opgeven, nee nee, doorgaan.
als je trek krijgt, meld je aan bij het forum , en trek van leer.
Drink een glas water, een kauwgummetje of wat je maar kan bedenken,
wat voor jou zou kunnen werken..
Simpelweg "niet roken" is steeds een momentje overslaan,
en je bent weer een momentje verder.

Tis niet veel, ik vervang de momenten die ik tegen kom, waarvan ik denk,
hee NU zou ik roken, door de gedachte..MAAR IK DOE DAT NIET.
En believe me, het werkt blijkbaar.
Ik rook al Two weeks, 23 hours, 54 minutes and 30 seconds niet meer.
Dat zijn wel 749 cigarettes not smoked en daar spaar ik € 119,97 mee uit.

NOU U WEER
O sorry, mag ik u zeggen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage