IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, december 03, 2003

Woensdag

Zo hee, als je slaapdronken naar beneden loopt, s'ochtends, net dus, en je loopt naar je sigaretten te zoeken, ik dus, weet je dat je er nog lang niet mee klaar bent.

Ik kan me voorstellen dat de een na de ander stopt en weer begint. Ik heb de knop gewoon omgegooit. Hoe dat weet ik niet precies, maar het heeft zeker te maken met het feit dat ik gewoon iedereen verteld heb dat ik stopte, en nu niet eens meer kans zie... Nou ja, en ik wilde het echt graag, en nog. Dat gerook de hele tijd.

Vertel me niet dat je lekkerder bent gaan roken na dat je het geprobeert hebt. Ik weet wel dat je het vergeet op de duur, dat je ooit gestopt was, althans poogde, maar als je weer in je oude gedrag terugvalt ben je verder van huis. Je hebt een lagere dunkt van je zelf en je rookt 2 x zoveel. dat is het duivelse eraan. Nu stoppen jongens. Je kan nog lezen dus je bent nog niet te laat. ( Aan deze uitspraak, of welke andere uitroep dan ook kunnen geen rechten worden ontleend, hihi)

Nu de feestdagen eraan komen en ik zo vastbesloten ben kan ik er van uitgaan dat ik deze jaarwisseling gewoon rookvrij ben. vandaag naar de creche, heerlijk tussen de kids. Dan vanavond even naar de RAI, kijken voor een klusje. Wel leuk, ik ga iets doen met Ramon Beuk. Een vriend die ik via mijn neef ken. Misschien mag ik wel deejayen in zijn kookprogramma, althans dat wil ik wel. Maar dit gaat over de muziek bij zijn kookshow in de RAI.

Ik typ je later, ff koffie zetten.

psProbeer maar, dat forum. Zei ik gisteren, maar het linkje werkte niet, nu wel?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage