IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, december 03, 2003

oh ja

Ik heb dat dingetje waar je mee kan tellen hoeveel dagen/sigaretten enzo niet meer de hele tijd mee lopen. Het is een vertragende faktor als ik teveel open heb staan op mijn pc. Maar het is wel leuk, ik had volgens mij al 5 dagen niet gekeken, moet je zien dan; Four weeks, 12 hours, 6 minutes and 49 seconds.
1425 cigarettes not smoked, saving € 228,03.

Je kan het hier gratis downloaden, erg grappig, en het werkt stimulerend, natuurlijk.

later!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage