IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

vrijdag, januari 16, 2004

Veranderingen..

Ik probeer vaak het een en ander uit. Zo ook het eerder verdwenen reactie boardje. Het lag er uit. Maar nu is het er weer. De headlines van Flabber.nl die ik even had geplaatst onder de noemer "Leuke links" waren dan weer wel, dan weer niet in funktie. Daar doe ik het niet voor. Weg ermee. Jullie kunnen natuurlijk gewoon reageren in mijn gastenboek zolang. Of me een bericht sturen via deze pagina. Het is een levend organisme, en dan heb ik het over dit weblog. Als iemand nog leuke ideeen heeft...?

Jeetje wat een off topic verhaal he.
Mijn lieve J. te Z. zei vandaag dat ze misschien ook wel bij het stoppen met roken gaat schrijven over haar ervaringen. Laten we het hopen. Ze schrijft net zo leuk als ze zelf is namelijk.

Ik Typ U.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage