IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

donderdag, januari 08, 2004

De raarste dingen

Ik kon vannacht om een of andere reden niet slapen.
Met als voordeel dat ik dit tegenkwam, hihi. Tellsell, het kanaal waar je alleen naar kijkt als je alles al gezien hebt qua herhalingen en tekenfilms of clips enzo.

Mijn lieve J te Z was al bijna gestopt zei ze gisteren. Stiekum, zonder mij te consulteren, hahaha.
Nou ja ze had net even niet genoeg motivatie. Waarschijnlijk maakt ze er ook helemaal niet zo' n poeha van als ik. Ik ben wel een man weetje, zij niet. Zeker te weten. Kijk maar. Ik gooide op het forum eerder ook al hoge ogen met bekennen te weten dat mannen, als ze ziek zijn of als ze stoppen met roken net kinderen zijn. Vrouwen zijn veel stoerder en kunnen tegen pijn en tegenslagen. Mannen niet, zij zeuren sneller.
Net als ik regelmatig.
Maar nu zeur ik niet meer.
Ik heb hier trouwens nog een verzameling vette space flash gevonden. Ook van makers van die virtual.com die ik gisteren opgooide.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage