IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

woensdag, januari 07, 2004

Medemensen

Mijn meisje, lieve J te Z rookt nog steeds.
Maar zaterdag stopt een goede vriendin van haar, de vriendin van mijn maatje Martijn. En dus is ze dan nog de enige, dan zal ze wel snel stoppen hoop ik. Ze heeft het er steeds vaker over iig.
Ik vind het moeilijk, maar het mag niet in de weg zitten, hoewel thuis is wel erg balen natuurlijk. nog steeds asbakken enzo. Je blijft rokers tegenkomen, maar de politiek, ook al maakt ze zich erg druk heeft nu wel eens een handige move gemaakt voor de stoppende medemens. Ik zie gewoon steeds minder mensen roken, dus minder trek. Pompstations, stations, restaurants enz enz enz .
Ik ben het on most matters voor het eerst wel eens met de overheid. Qua rookbeleid :oops: Verder helpen ze natuurlijk wel de economie naar de klote maar dat is vast stof voor op een ander forum....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage