IK STOP VANDAAG MET ROKEN

Zaterdag, 11 februari, 2006. Hi, Mijn naam is Mike, mijn vriendin Jeanine. Ik ben 37 en rook al vanaf mijn 12e als een ketter. Dit blog gaat over stoppen met roken. Eerdere pogingen waren redelijk succesvol maar niet langer dan een jaar. NU misschien? Wij zijn het zo zat hè. Wij stoppen 26 februari 2006 weer met roken. Wish us luck.

maandag, december 29, 2003

De laatse dagen voor 2004..

Ik was met kerst ziek, erg fijn.
Ook een hele vette griep kon me er niet van weerhouden trek te hebben in roken.
Maar ik heb niets gerookt hoor, ik ben sterk en ik rook niet. Wel mijn moeder afgebeld met kerst en de 2e kerstdag alleen maar een beetje gehangen en sávonds een etentje gemaakt voor en met mijn meiden en zoon. Het was vrij geinspireert op een recept van Ramon Beuk, waar ik helaas niet precies de goede spullen voor in huis had. Maar het was toch lekker. Ik sta 5 jan. met hem op de horecava. Ik ben zijn huis DJ. Cool he?

En ik heb een klant, website voor gebouwt, die maar niet tevreden wil zijn, daar ben ik nu aan bezig. Verder oudejaarsdag nog wat kindjes rijden van hun vacantie adres naar huis. En dan gaan we naar eindhoven.
Ik heb verder even niet zo veel inspiratie.
Saai he? sorry.
typ je later!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage